Класи
|
Тематика батьківських зборів
|
вересень
|
листопад
|
лютий
|
квітень
|
1клас
|
Знайомство з батьками учнів першокласників. Анкетування батьків. Турбота про виховання дітей – конституційний обов’язок батьків.
Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. Безпека дорожнього руху.
|
Труднощі адаптації першокласників до школи. Школа і батьки. Співпраця батьків як необхідна умова розвитку дитини. Батьківський практикум.
|
Як виховували у дитини любов до читання. Що робити, якщо дитина не любить читати? Анкетування батьків.
|
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей, навчальних екскурсій. Запобігання дитячому травматизму під час літніх канікул.
|
2 клас
|
Тактика стосунків батьків і дітей у період „кризи семи років”. Спілкування дитини в родині. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. БДР.
|
Здоров’я дитини, фізичний розвиток молодшого школяра. Авторитет, особистий приклад батьків в попередженні шкідливих звичок дітей. Практикум для батьків.
|
Трудове та екологічне виховання дитини в сім’ї. Обов’язки дитини в сім’ї. Розвиток працездатності дитини в родині.
|
Ознайомлення із законодавчою та нормативною базою освіти (на перших зборах, вересень).
|
3клас;
4клас
|
Режим для молодшого школяра. Діти, телебачення та комп’ютер. Позитивний та негативний вплив засобів масової інформації на розвиток та здоров’я молодших школярів. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час.
|
Організація розумової праці учнів вдома. Виховання самоконтролю, вмінь самостійно добувати знання, правильного оцінювання власних потреб і можливостей.
|
Права дитини. Дотримання їх у сім’ї. Консультація-практикум „Темперамент дитини: врахування особливостей, корекція негативних рис”.
|
Ознайомлення із законодавчою та нормативною базою про освіту. (на І зборах, вересень).
|
|
|
|
|
|
|
5 клас
|
Особливості навчальної діяльності учнів 5-х класів у зв’язку з переходом від початкової до середньої школи. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. БДР.
|
Фізичне і психічне здоров’я підлітка. Консультація-практикум: навчальні можливості дитини. Як їх розвивати. Нездібних дітей не буває.
|
Вечір-вогник. Родинні свята. Культурні традиції. Організація дозвілля в сім’ї, трудове виховання. Практикум „Які труднощі відчувають батьки у вихованні своїх дітей”.
|
Ознайомлення із законодавчою та нормативною базою про освіту (на І зборах, вересень).
|
6 клас
|
Чому перехідний вік є важким? Як виховувати учнів підліткового віку інтерес до набуття знань. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. БДР.
|
Правове виховання дітей у сім’ї. Виховання моральної свідомості та культурної поведінки дітей у сім’ї. Консультація-практикум „Гігієна розумової і фізичної праці підлітків у сім’ї. Гігієна побуту”.
|
Роль родини у вихованні екологічної культури дитини. Типові помилки у сімейному вихованні. Як їм запобігти.
|
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей, навчальна практика. Запобігання дитячому травматизму, попередження правопорушень під час літніх канікул.
|
7 клас
|
Психологічні та фізіологічні особливості хлопців та дівчат у підлітковому віці. Статеве виховання дозрівання підлітків. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. БДР.
|
Роль родини у розвитку працездатності учня. Мотивація і розвиток працездатності підлітка. Обмін досвідом родин.
|
Воля, характер, пам’ять, мислення, темперамент дитини. Роль батьків у профілактиці та запобігання шкідливих звичок, вживання дітьми наркотиків та куріння.
|
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини.
|
8 клас |
Роль батьків у формуванні всебічно розвинутої особистості, навичок самоосвіти і самовиховання. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. БДР. |
Виховання у школярів культури здоров’я, мотивації до здорового способу життя. Роль батьків у профілактиці та запобіганні шкідливих звичок, вживання дітьми наркотиків та куріння. |
Формування світогляду та духовного світу підлітка. Роль родини в подоланні негативних рис характеру. |
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей, навчальна практика. Запобігання дитячого травматизму, попередження правопорушень під час літніх канікул. |
9 клас
11клас
|
Підліток: проблеми виховання дітей в сім’ї. Консультація-практикум „Допомога батьків підліткам у їх професійному самовизначенні”. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. БДР. |
Виховання свідомого ставлення до свого здоров’я як найвищої соціальної цінності. Організація харчування в школі, сім’ї. Контроль за успішністю та відвідуванням учнями школи. |
Підсумки навчального року. Підготовка до закінчення 2020-2021 навчального року. Ознайомлення з нормативною документацією про державну підсумкову атестацію. Знайомство батьків з державною підсумковою атестацією |
Бесіди за круглим столом „Як виховані наші діти?” з метою виховання шанобливого ставлення до родини, батьківщини, поваги до народних традицій і звичаїв, рідної державної мови, національних цінностей українського народу. |
10 клас |
Моральний клімат у сім’ї, методика вирішення конфліктних ситуацій у сім’ї. Анкетування батьків. Запобігання травматизму та правопорушень в школі та в позаурочний час |
Врахування психологічних особливостей, інтересів, здібностей, нахилів підлітків у їх професійному самовизначенні. Дискусія „Як виховувати у підлітків інтерес до набуття знань”. |
Консультація-практикум. Психологічні особливості особистості старшокласника. Типові конфліктні ситуації підлітків з батьками та іншими дорослими. |
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей, навчальна практика. Запобігання дитячого травматизму та правопорушень в школі та в позаурочний час. |